Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mediální výchova a kritické myšlení ve vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73606887" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73606887 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/11/Sbornik-2020-online-final.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/11/Sbornik-2020-online-final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mediální výchova a kritické myšlení ve vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o aktuálnosti propojení kritického myšlení a mediální výchovy a nastiňuje obsah zamýšlené dizertační práce, která se chce zaměřit na zkoumání rozvíjení kritického myšlení v průřezovém tématu mediální výchovy na druhém stupni základních škol. Zabývá se základním teoretickým vymezením, způsobem ukotvení kritického myšlení v RVP ZV a také se zmiňuje o vybraných výzkumech zaměřených na mediální gramotnost a kritické myšlení.

  • Název v anglickém jazyce

    Media Education and Critical Thinking in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses the relevance of the link between critical thinking and media education and outlines the content of the intended dissertation, which aims to explore the development of critical thinking in the cross-cutting theme of media education at the second level of primary schools. It deals with the basic theoretical definition, the way of anchoring critical thinking in the Primary Secondary Education Framework and also mentions selected research on media literacy and critical thinking. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-244-6011-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    440-445

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    4. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku