Komparace dílčích funkcí u žáků prvních ročníků základních škol intaktních s diagnostikovanými deficity dílčích funkcí a žáků se suspekcí deficitů – auditivní podnětový materiál a prostorová orientace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73607495" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73607495 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%202.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%202.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparace dílčích funkcí u žáků prvních ročníků základních škol intaktních s diagnostikovanými deficity dílčích funkcí a žáků se suspekcí deficitů – auditivní podnětový materiál a prostorová orientace
Popis výsledku v původním jazyce
Článek poskytuje vhled do procesní stránky i teoretického rámce šetření faktorů ovlivňujících edukabilitu a školní (ne)úspěšnost dětí mladšího školního věku, probíhajícího v rámci výzkumného projektu Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (v kontextu širšího výzkumného projektu), ze kterého představovaná data vycházejí. Zaměřuje se na rozdíly v úrovni měřených bazálních funkcí podle široce zavedené metodiky diagnostického a reedukačního cvičení autorky B. Sindelar u intaktních žáků prvních ročníků, u žáků s diagnostikovanými deficity dílčích funkcí a u žáků se suspekcí k těmto deficitům
Název v anglickém jazyce
Comparison of Partial Functions in the First Grade Pupils and Those who have been Diagnosed with Deficities in Partial Functions and Pupils in Suspection of Deficites – Auditive Initiative Material and Spatial Orientation
Popis výsledku anglicky
Article provides insight into the procedural side and theoretical framework of the investigation of factors influencing education and schooling success of children in the research project of the Faculty of Education, Palacky University in Olomouc (context of the broader research project on which the data is based). It focuses on the differences in the level of measured basal functions according to the widely used methodology of diagnostic and reeducation exercises B. Sindelar in firstgrade intact pupils with diagnosed deficits of partial functions and pupils with suspicion of these deficits
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky
ISSN
2585-7363
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
36-46
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—