Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Studijní přístup studentů učitelských a neučitelských oborů a jejich motivy ke studiu Pedagogické fakult

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73608742" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73608742 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/12/ONLINE-SBORNIK-FINAL.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/12/ONLINE-SBORNIK-FINAL.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Studijní přístup studentů učitelských a neučitelských oborů a jejich motivy ke studiu Pedagogické fakult

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o studijním přístupu studentů učitelských a neučitelských oborů a jejich motivech ke studiu Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Cílem vzdělávací politiky by mělo být získáváním (a udržení) kvalitních a zároveň pro svou práci motivovaných učitelů. Cílem výzkumného šetření je tedy zjistit, zda existuje souvislost mezi přístupem ke studiu a motivy studia pedagogické fakulty. Mimo jiné se šetření i zabývá rozdíly v přístupu ke studiu mezi studenty učitelských a neučitelských oborů.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning approaches of students of teaching and non-teaching disciplines and their motives for the study of the Faculty of Educatio

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with the study approach of students of teaching and non-teaching disciplines and their motives for the study of the Faculty of Education, Palacky University in Olomouc. The aim of education policy should be to acquire (and maintain) quality teachers who are motivated for their work at the same time. The aim of the research is to find out whether there is a connection between the approach to study and the study motives of the Faculty of Education. Among other things, the survey also deals with differences in the approach to study between students of teaching and non-teaching disciplines.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-244-6011-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    340-347

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    4. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku