Studijní přístup studentů učitelských a neučitelských oborů a jejich motivy ke studiu Pedagogické fakult
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73608742" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73608742 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/12/ONLINE-SBORNIK-FINAL.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/12/ONLINE-SBORNIK-FINAL.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studijní přístup studentů učitelských a neučitelských oborů a jejich motivy ke studiu Pedagogické fakult
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o studijním přístupu studentů učitelských a neučitelských oborů a jejich motivech ke studiu Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Cílem vzdělávací politiky by mělo být získáváním (a udržení) kvalitních a zároveň pro svou práci motivovaných učitelů. Cílem výzkumného šetření je tedy zjistit, zda existuje souvislost mezi přístupem ke studiu a motivy studia pedagogické fakulty. Mimo jiné se šetření i zabývá rozdíly v přístupu ke studiu mezi studenty učitelských a neučitelských oborů.
Název v anglickém jazyce
Learning approaches of students of teaching and non-teaching disciplines and their motives for the study of the Faculty of Educatio
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the study approach of students of teaching and non-teaching disciplines and their motives for the study of the Faculty of Education, Palacky University in Olomouc. The aim of education policy should be to acquire (and maintain) quality teachers who are motivated for their work at the same time. The aim of the research is to find out whether there is a connection between the approach to study and the study motives of the Faculty of Education. Among other things, the survey also deals with differences in the approach to study between students of teaching and non-teaching disciplines.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků
ISBN
978-80-244-6011-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
340-347
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
4. 11. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—