Strategie zvládání stresu u asistentů pedagoga v kontextu osobnostních rysů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F22%3A73617923" target="_blank" >RIV/61989592:15410/22:73617923 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie zvládání stresu u asistentů pedagoga v kontextu osobnostních rysů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje pedagogickým pracovníkům – asistentům pedagoga. Cílem výzkumného šetření bylo prozkoumat strategie zvládání stresu ve vztahu s osobnostními rysy asistentů pedagoga. Dále to, zda daný výskyt strategií zvládání stresu souvisí s jejich získaným vzděláním, praxí.
Název v anglickém jazyce
The Coping Strategy of Teaching Assistants in Relation with Personal Traits
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with teaching staff – teaching assistant. The aim of the research is to find out relation between coping strategies and personal traits of teaching assistant. Investigate link between coping strategies and education, experince in proffesion of teaching assistant.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z XI. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd
ISBN
978-80-278-0110-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
123-135
Název nakladatele
Epocha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
14. 9. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—