Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti a přínosy využití programů pro 3d modelování na základních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73615139" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73615139 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2022/01/02.pdf" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2022/01/02.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.006" target="_blank" >10.5507/jtie.2022.006</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti a přínosy využití programů pro 3d modelování na základních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem technické, respektive polytechnické výchovy a vzdělávání je rozvinout u vzdělávaných dovednosti v zacházení s pracovními nástroji a stroji, osvojit pracovní kulturu a seznámit je s vědeckými principy soudobé výroby. V současnosti jsou tyto cíle dále rozvinuty o oblast využití digitálních technologií pro podporu těchto činností. Jedním z projevů těchto trendů je i stále se zvyšující zájem o problematiku 3D modelování, které se stává nedílnou součástí výuky na některých základních školách.Realizovaná výzkumná práce si kladla za cíl, na základě metod pedagogického výzkumu, zmapovat problematiku využití a přínosů 3D modelování na vybraných základních školách, včetně systematického popisu konkrétních nástrojů pro realizaci takto zaměřené výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities and Benefits of Using 3d Modelling Software in Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of technical or polytechnic education and training is to develop the skills of the students in the use of working tools and machines, to acquire a working culture and to acquaint them with the scientific principles of contemporary production. At present, these objectives are further developed by the use of digital technologies to support these activities. One of the manifestations of these trends is the increasing interest in 3D modelling, which is becoming an integral part of the teaching in some primary schools.The aim of this research work was to map, on the basis of pedagogical research methods, the use and benefits of 3D modelling in selected primary schools, including a systematic description of specific tools for the implementation of such focused teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    17-33

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus