Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diferences in the provision of risky behavior prevention at lower secondary school before and after the Covid-19 pandemic from the perspective of school prevention methodologist

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73620742" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73620742 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://library.iated.org/view/STRITESKA2023DIF" target="_blank" >https://library.iated.org/view/STRITESKA2023DIF</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/iceri.2023.0332" target="_blank" >10.21125/iceri.2023.0332</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Diferences in the provision of risky behavior prevention at lower secondary school before and after the Covid-19 pandemic from the perspective of school prevention methodologist

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Recent years have been specific for the Czech school system in many ways and have brought new challenges not only in the field of prevention. One of them is distance education. Therefore, our research dealt with differences in the provision of risk behavior prevention in lower secondary levels of schools before and after the COVID-19 pandemic from the perspective of school prevention methodologists. Another aim of the research was to identife out which prevention challenges are now emerging in the system. The research was mixed, the data were collected through a representative questionnaire survey and semi-structured interviews and supplemented previous research reflecting on the topic during the COVID-19 pandemic.

  • Název v anglickém jazyce

    Diferences in the provision of risky behavior prevention at lower secondary school before and after the Covid-19 pandemic from the perspective of school prevention methodologist

  • Popis výsledku anglicky

    Recent years have been specific for the Czech school system in many ways and have brought new challenges not only in the field of prevention. One of them is distance education. Therefore, our research dealt with differences in the provision of risk behavior prevention in lower secondary levels of schools before and after the COVID-19 pandemic from the perspective of school prevention methodologists. Another aim of the research was to identife out which prevention challenges are now emerging in the system. The research was mixed, the data were collected through a representative questionnaire survey and semi-structured interviews and supplemented previous research reflecting on the topic during the COVID-19 pandemic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICERI2023 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-55942-8

  • ISSN

    2340-1095

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    995-1000

  • Název nakladatele

    International Association of Technology, Education and Development (IATED)

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Seville

  • Datum konání akce

    13. 11. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku