Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rovina práce sociálního pedagoga s rodinou žáka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73621561" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73621561 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.uhk.cz/file/edee/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/ustav-socialnich-studii/dokumenty/publikace-ke-stazeni/socialia-2023_sbornik_e-verze.pdf" target="_blank" >https://www.uhk.cz/file/edee/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/ustav-socialnich-studii/dokumenty/publikace-ke-stazeni/socialia-2023_sbornik_e-verze.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rovina práce sociálního pedagoga s rodinou žáka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rodinné prostředí může být pro dítě nekonečným zdrojem patologií a nej-různějších problémů, které se pak negativně projevují nejen v jeho duševním zdraví, ale také v chování, v přístupu ke vzdělávání, jeho celkovém vývoji a dalších oblastech. Komunikace s takovýmito rodinami je pro školu velmi náročná. Klíčovou roli v tomto sehrává sociální pedagog, který bývá častokrát prvním pracovníkem, se kterým rodina naváže důvěrnější a spolupracující vztah.Tento příspěvek přináší zkušenosti několika málo sociálních pedagogů, kteří během své práce s rodinami žáků, ale i se samotnými žáky, čelili nejrůz-nějším výzvám a dilematům. Je zřejmé, že klíčovou rolí sociálního pedagoga je být oporou.

  • Název v anglickém jazyce

    Social pedagogue's work with the pupil's family

  • Popis výsledku anglicky

    The family environment can be an endless source of pathologies and various problems for a child, which then negatively affect not only his mental health, but also his behaviour, his approach to education, his overall development and other areas. Communication with such families is very difficult for the school. A key role in this is played by the social pedagogue, who is often the first worker with whom the family establishes a more intimate and coopera-tive relationship.This paper presents the experiences of a few social educators who have faced various challenges and dilemmas during their work with pupils&apos; families, as well as with the pupils themselves. It is clear that a key role of the social pedagogue is to be supportive.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SOCIALIA 2023. Sociálně pedagogická analýza současné rodiny

  • ISBN

    978-80-7435-916-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    "224 "- 232

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    11. 10. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku