Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Research Attributes in the Use of Teaching Aids in the School Environment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73625357" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73625357 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2024/06/11_kucera_ssf_2_2024.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2024/06/11_kucera_ssf_2_2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2024.23.2.122-131" target="_blank" >10.54937/ssf.2024.23.2.122-131</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Research Attributes in the Use of Teaching Aids in the School Environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes research findings oriented towards the use of didactic resources in school settings. It presents a comparison of findings regarding the use of didactic technology in teaching in vocational schoolsin the Czech and Slovak Republics. A self-constructed questionnaire was used to find out the data. The research confirmed that didactic technology is used in the classroom to make the educational process more attractive.

  • Název v anglickém jazyce

    Research Attributes in the Use of Teaching Aids in the School Environment

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes research findings oriented towards the use of didactic resources in school settings. It presents a comparison of findings regarding the use of didactic technology in teaching in vocational schoolsin the Czech and Slovak Republics. A self-constructed questionnaire was used to find out the data. The research confirmed that didactic technology is used in the classroom to make the educational process more attractive.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2024

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    122-131

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus