Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

IMPLIKACE VLIVU ALTERNATIVNÍCH METOD VÝUKY MATEMATIKY ROZVOJINFORMATICKÉHO MYŠLENÍ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73625828" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73625828 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.researchgate.net/publication/384156149_IMPLIKACE_VLIVU_ALTERNATIVNICH_METOD_VYUKY_MATEMATIKY_ROZVOJ_INFORMATICKEHO_MYSLENI_NA_ZAKLADNICH_SKOLACH" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/384156149_IMPLIKACE_VLIVU_ALTERNATIVNICH_METOD_VYUKY_MATEMATIKY_ROZVOJ_INFORMATICKEHO_MYSLENI_NA_ZAKLADNICH_SKOLACH</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    IMPLIKACE VLIVU ALTERNATIVNÍCH METOD VÝUKY MATEMATIKY ROZVOJINFORMATICKÉHO MYŠLENÍ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci výzkumu zaměřeného na vývoj nástrojů pro testování úrovně informatického myšlení žáků, jehož průběh a výsledky jsou předmětem sdělení této stati, se nám podařilo identifikovat možnou souvislost mezi alternativními metodami výuky matematiky, a hlubším rozvojeminformatického myšlení u žáků základních škol

  • Název v anglickém jazyce

    Implications of Alternative Methods of Teaching Mathematics for the Development of Computational Thinking in Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Within the framework of research focused on the development of tools for testing the level ofstudents&apos; computational thinking, the course and results of which are the subject of this paper, wemanaged to identify a possible link between alternative methods of teaching mathematics and adeeper development of computational thinking in primary school students

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    7-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus