IMPLIKACE VLIVU ALTERNATIVNÍCH METOD VÝUKY MATEMATIKY ROZVOJINFORMATICKÉHO MYŠLENÍ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73625828" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73625828 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.researchgate.net/publication/384156149_IMPLIKACE_VLIVU_ALTERNATIVNICH_METOD_VYUKY_MATEMATIKY_ROZVOJ_INFORMATICKEHO_MYSLENI_NA_ZAKLADNICH_SKOLACH" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/384156149_IMPLIKACE_VLIVU_ALTERNATIVNICH_METOD_VYUKY_MATEMATIKY_ROZVOJ_INFORMATICKEHO_MYSLENI_NA_ZAKLADNICH_SKOLACH</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
IMPLIKACE VLIVU ALTERNATIVNÍCH METOD VÝUKY MATEMATIKY ROZVOJINFORMATICKÉHO MYŠLENÍ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci výzkumu zaměřeného na vývoj nástrojů pro testování úrovně informatického myšlení žáků, jehož průběh a výsledky jsou předmětem sdělení této stati, se nám podařilo identifikovat možnou souvislost mezi alternativními metodami výuky matematiky, a hlubším rozvojeminformatického myšlení u žáků základních škol
Název v anglickém jazyce
Implications of Alternative Methods of Teaching Mathematics for the Development of Computational Thinking in Primary Schools
Popis výsledku anglicky
Within the framework of research focused on the development of tools for testing the level ofstudents' computational thinking, the course and results of which are the subject of this paper, wemanaged to identify a possible link between alternative methods of teaching mathematics and adeeper development of computational thinking in primary school students
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
21.
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
7-16
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—