Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The influence of the teacher on the development of student competences

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73625836" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73625836 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.ku.sk/fakulty-katolickej-univerzity/pedagogicka-fakulta/katedry/katedra-specialnej-pedagogiky/publikacie/praca-v-zivote-cloveka-vo-vychove-vzdelavani-a-v-terapii-i.html" target="_blank" >https://www.ku.sk/fakulty-katolickej-univerzity/pedagogicka-fakulta/katedry/katedra-specialnej-pedagogiky/publikacie/praca-v-zivote-cloveka-vo-vychove-vzdelavani-a-v-terapii-i.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Vplyv učiteľa na rozvoj kompetencií žiaka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok sa zaoberá rozvojom kľúčových kompetencí žiakov 5.-9. ročnína základnej školy v predmete technika. Poukazuje na prácu žiakov s rȏznymi materiálmi, náradím a nástrojami. Zároveň poukazuje na rolu riaditeľa školy a učieľa techniky pri rozvoji kľúčových kompetencií žiaka. V experimentálnej časti prípevok pojednáva o personálných zmenách na škole a ich vplyvu na vyučovací proces, konkrétne v 7. a 8. ročníku. Porovnáva výsledky a zmeny podľa dotazníkového šetrenia v minulom školskom roku a v tomto školskom roku.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of the teacher on the development of student competences

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the development of key competences of pupils in grades 5-9. year of elementary school in the subject of technology. He points out the students&apos; work with different materials, tools and instruments. At the same time, it points to the role of the school director and the technology teacher in the development of the student&apos;s key competencies. In the experimental part of the post, he discusses personnel changes at the school and their impact on the teaching process, specifically in the 7th and 8th grades. It compares the results and changes according to the questionnaire survey in the last school year and in this school year.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Práca v živote človeka: vo výchove, vzdelávaní a v terapii I.

  • ISBN

    978-80-561-1113-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    80-86

  • Název nakladatele

    Katolícka univerzita v Ružomberku

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Místo konání akce

    Ružomberok

  • Datum konání akce

    19. 9. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku