Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspekty využití proktoringových systémů při realizaci hromadných on-line testů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73626276" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73626276 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202401-0001_aspekty-vyuziti-proktoringovych-systemu-pri-realizaci-hromadnych-on-line-testu.php" target="_blank" >https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202401-0001_aspekty-vyuziti-proktoringovych-systemu-pri-realizaci-hromadnych-on-line-testu.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/epd.2024.004" target="_blank" >10.5507/epd.2024.004</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aspekty využití proktoringových systémů při realizaci hromadných on-line testů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedním z problémů, se kterými se vzdělávací instituce setkávají je integrita on-line hodnocení, tedy nutnost provádět on-line zkoušení a testování pomocí vhodných nástrojů a metod. I když je efektivita a pružnost nasazení jednou z nesporných výhod on-line zkoušení a testování, je potřebné zdůraznit, že on-line testování s využitím on-line proktoringových systémů, vzbuzuje u účastníků jisté obavy, které mohou mít i negativní dopad na jejich výsledky.Z tohoto důvodu bylo, s využitím metod pedagogického výzkumu a s využitím příslušných statistických metod, realizováno výzkumné šetření mezi účastníky on-line přijímacích testů, s cílem zjistit jejich připravenost, ale i konkrétní obavy a očekávání, které on-line proktoring z jejich pohledu přináší. Průběh a výsledky realizovaného výzkumného šetření je předmětem sdělení předložené studie.

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects of the Use of Proctoring Systems in the Implementation of Mass On-Line Tests

  • Popis výsledku anglicky

    One of the challenges faced by educational institutions is the integrity of online assessment, i.e. the need to conduct online testing using appropriate tools and methods. Although efficiency and flexibility of deployment is one of the undisputed advantages of online testing, it should be emphasized that online testing using online proctoring systems raises some concerns for participants, which may also have a negative impact on their results.For this reason, using pedagogical research methods and appropriate statistical methods, a research survey was conducted among participants in online placement testing to determine their readiness, but also the specific concerns and expectations that online proctoring brings from their perspective. The course and results of the research survey conducted is the subject of the communication of the present study.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-PEDAGOGIUM, nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

    1213-7499

  • Svazek periodika

    2024

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    7-20

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus