Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výsledky hodnocení individualizace vyučovacích jednotek tělesné výchovy u praktikantů na pedagogické praxi FTK UP Olomouc v roce 2001

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F03%3A00001267" target="_blank" >RIV/61989592:15510/03:00001267 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výsledky hodnocení individualizace vyučovacích jednotek tělesné výchovy u praktikantů na pedagogické praxi FTK UP Olomouc v roce 2001

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro zlepšení profesní přípravy studentů tělesné výchovy byly vypracovány "individualizované didaktické materiály". Vypracované materiály byly dány k dispozici studentům tělesné výchovy na pedagogické praxi v roce 2001. Praktikující studenti byli před vlastní praxí informováni a poučení o podstatě "individualizovaných vyučovacích jednotek" Výsledky výzkumu byly sledovány kvalitativním i kvantitativním sledováním. Celkově se sledování zúčastnilo 62 praktikantů a 802 žáků základních a středních škol. Celkově přijímají žáci i praktikanti významně lépe vyučovací jednotky s individuálními znaky řízení. Největší rozdíly v hodnocení vyučovacích jednotek byly zjištěny v kreativní dimenzi a doplňující dimenzi "role žáka". Individualizace vyučovacích jednotek nabídla větší možnost a prostor pro samostatné a tvořivé řešení zadaných úkolů a umožnila žákům častěji se svobodně rozhodovat. Dle výsledků verifikace hodnocení efektivnosti pedagogické praxe studentů byly aktualizovány curricula pedagogick

  • Název v anglickém jazyce

    The results of the evaluation of individualization of PE lessons accomplished by practising students of FTK UP Olomouc during their pedagogical training in 2001

  • Popis výsledku anglicky

    "Individualised didactic materials" were collaborated for improvement of quality during professional preparation of physical education teachers. Within pedagogical training in 2001 those materials were provided to practising students (from Faculty of Physical Culture) who started their first pedagogical training. Practising students were instructed about realisation of "individualised physical education lesson" (IPE). Achievement of realisation was part of quantitative as well as qualitative survey. Totally, 62 practising students and 802 pupils at basic and secondary schools took part in this survey. Results showed positive acceptance of IPE by practising students as well as their pupils. Students appraised preferably increasing of motivation, autonomous working and creativity in classes, free atmosphere, "good feeling", interest and enthusiasm in pupils and they are willing to accept impulses for increasing individualisation during instruction. Curriculum of pedagogical training as w

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků mezinárodního semináře Pedagogické kinantropologie

  • ISBN

    80-7042-268-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    96

  • Strana od-do

    22-28

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku