Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzájemné vyučování žáků z aspektu profesní přípravy učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F05%3A00002403" target="_blank" >RIV/61989592:15510/05:00002403 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzájemné vyučování žáků z aspektu profesní přípravy učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním cílem studie bylo porovnat habituální a progresivní přístup z hlediska role žáka, vzájemného vyučování žáků a vzájemného hodnocení žáků. Ke sběru dat byl použit standardizovaný dotazník. Z výsledků vyplynulo, že žáci hodnotí pozitivněji progresivní vyučovací jednotky než habituální a to jak v tělesné výchově, tak v jiných aprobačních předmětech. Úroveň vzájemného hodnocení žáků byla přibližně stejná v habituálních i progresivních vyučovacích jednotkách. Studenti na pedagogických praxích nebyli ani přes zjevnou snahu schopni ve vyučovacích jednotkách navodit příznivé podmínky pro vzájemné vyučování a hodnocení žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Peer teaching from the point of view of professional preparation

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper was to compare the habitual approach with the progressive one from the point of view of pupil's role, peer teaching, and peer assessment. Standardized questionnaires were used to collect data. According to the results, pupils assessed more positively both progressive lessons of physical education and of the second approbation subject. The level of peer assessment was about the same in habitual and in progressive lessons. In spite of student teachers' evident effort, they were not able to establish favorable settings for peer teaching and peer assessment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogické kinantropologie

  • ISBN

    80-7368-159-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    143

  • Strana od-do

    51-56

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Frýdlant nad Ostravicí

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku