Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení vyučovacích jednotek tělesné výchovy na pedagogických praxích v mezipředmětových vztazích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F05%3A00002451" target="_blank" >RIV/61989592:15510/05:00002451 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení vyučovacích jednotek tělesné výchovy na pedagogických praxích v mezipředmětových vztazích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem práce bylo ověřit možnosti uplatňování nově koncipovaných vyučovacích jednotek tělesné výchovy v podmínkách pedagogických praxí v mezipředmětovém kontextu a přispět ke zkvalitnění profesní přípravy v tělesné výchově a českém jazyce. Progresivně orientované vyučovací jednotky tělesné výchovy i českého jazyka byly žáky velmi dobře přijaty a byly také pozitivněji hodnoceny než vyučovací jednotky habituální. Dívky hodnotily pozitivněji vyučovací jednotky tělesné výchovy, chlapci vyučovací jednotky českého jazyka.

  • Název v anglickém jazyce

    Physical Education teaching units of the teachers being on their pedagogical praxis in the frames of between - subjects relations

  • Popis výsledku anglicky

    This work about the assessment of Physical Education teaching units of student teachers during their pedagogical practice, within the framework of inter- subject relations, has as its aim to confirm the possibilities of the newly conceived Physical Education lessons under the conditions present during teachers' pedagogical practice as regards inter-subject relations, and, in this way, this work contributes to the improvement of the teachers' professional preparation in Physical Education and in the Czech language. Progressive Physical Education lessons as well as Czech language lessons have enjoyed a very good response from pupils, who have rated them very positively (rated them more highly than lessons taught in the ustlal way). The girls have assessed the Physical Education lessons better than Czech language lessons whereas the boys have assessed the Czech lessons better than Physical Education lessons.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogická kinantropologie

  • ISBN

    80-7368-159-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    143

  • Strana od-do

    134-137

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Frýdlant nad Ostravicí

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku