Hodnocení vyučovacích jednotek tělesné výchovy na pedagogických praxích v mezipředmětových vztazích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F05%3A00002451" target="_blank" >RIV/61989592:15510/05:00002451 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení vyučovacích jednotek tělesné výchovy na pedagogických praxích v mezipředmětových vztazích
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem práce bylo ověřit možnosti uplatňování nově koncipovaných vyučovacích jednotek tělesné výchovy v podmínkách pedagogických praxí v mezipředmětovém kontextu a přispět ke zkvalitnění profesní přípravy v tělesné výchově a českém jazyce. Progresivně orientované vyučovací jednotky tělesné výchovy i českého jazyka byly žáky velmi dobře přijaty a byly také pozitivněji hodnoceny než vyučovací jednotky habituální. Dívky hodnotily pozitivněji vyučovací jednotky tělesné výchovy, chlapci vyučovací jednotky českého jazyka.
Název v anglickém jazyce
Physical Education teaching units of the teachers being on their pedagogical praxis in the frames of between - subjects relations
Popis výsledku anglicky
This work about the assessment of Physical Education teaching units of student teachers during their pedagogical practice, within the framework of inter- subject relations, has as its aim to confirm the possibilities of the newly conceived Physical Education lessons under the conditions present during teachers' pedagogical practice as regards inter-subject relations, and, in this way, this work contributes to the improvement of the teachers' professional preparation in Physical Education and in the Czech language. Progressive Physical Education lessons as well as Czech language lessons have enjoyed a very good response from pupils, who have rated them very positively (rated them more highly than lessons taught in the ustlal way). The girls have assessed the Physical Education lessons better than Czech language lessons whereas the boys have assessed the Czech lessons better than Physical Education lessons.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogická kinantropologie
ISBN
80-7368-159-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
143
Strana od-do
134-137
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Frýdlant nad Ostravicí
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—