Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Paralympijský školní den a jeho možnosti ovlivnit přístup ke sportu osob s postižením a jejich zařazení do hodin TV

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F06%3A00003461" target="_blank" >RIV/61989592:15510/06:00003461 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Paralympijský školní den a jeho možnosti ovlivnit přístup ke sportu osob s postižením a jejich zařazení do hodin TV

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem projektu Paralympijský školní den je vytvoření jednodenního programu pro základní školy, který umožní seznámení žáků s Paralympismem a pomocí osobního prožitku změní postoje ke sportu osob s postižením a ovlivní obecný vztah dětí ke sportu osob s postižením. V této studii jsme se zaměřili na možnosti změny postojů k integraci dětí s TP ve školní TV u 46 dětí - účastníků projektu PŠD. Celkový výsledek prokázal signifikantní zlepšení postojů k integraci v TV (W = 4,18, p < 0,001).

  • Název v anglickém jazyce

    Paralympic school day and its possibilities to influence access to sport of persons with disabilities and their engaging to lessons of PE

  • Popis výsledku anglicky

    Paralympic School Day is project supported by European Commission. The aim of this project is to create one day program, which would introduce elementary school children to the ideas of Paralympism. The main objective of this intervention is to change attitudes towards persons with disabilities and towards Paralympic sports. In this study we have focused on possibilities of changing attitudes towards inclusion in PE in group of 46 children - participants in PSD project. Results showed significant improvements of attitudes towards inclusion in PE (W = 4,18, p < 0,001).

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Univerzita Palackého

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče