Vliv vyššího tělesného zatížení na vztah žáků k vyučovacím jednotkám tělesné výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F07%3A00005227" target="_blank" >RIV/61989592:15510/07:00005227 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216224:14510/07:00023908
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv vyššího tělesného zatížení na vztah žáků k vyučovacím jednotkám tělesné výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Školní tělesná výchova má významnou roli v pohybové aktivitě žáků. Je proto nutné znát faktory, které ovlivňují vztah žáků k vyučovacím jednotkám tělesné výchovy. V současnosti nevíme, jak je tento vztah ovlivňován úrovní tělesného zatížení ve vyučovacích jednotkách v kombinaci s faktory pohlaví, úrovně sebehodnocení žáků atd. Pro sběr dat byl v této studii použit standardizovaný dotazník k hodnocení vyučovací jednotky tělesné výchovy. Celkem bylo vyhodnoceno 2874 dotazníků, ve kterých se žáci vyjadřovali k habituálním vyučovacím jednotkám a vyučovacím jednotkám s vyšším tělesným zatížením. Vyučovací jednotky byly vedeny praktikanty na pedagogických praxích. Z výsledků vyplynulo, že zvýšení úrovně tělesného zatížení ve vyučovacích jednotkách tělesné výchovy celkově nemělo negativní dopad na jejich hodnocení žáky.
Název v anglickém jazyce
The effect of an increased physical load on students? relation to physical education lessons
Popis výsledku anglicky
Physical Education holds a significant position in students? physical activity. Therefore, we should know the factors that influence students? relation to Physical Education lessons. At present we do not know how is this relation, in combination with sex, students? self-assessment and other factors, influenced by the level of physical load in lessons. To collect data in this study, we used a standardized questionnaire for assessing Physical Education lessons. In total, 2874 questionnaires were completed, in which the students evaluated habitual lessons and lessons with an increased physical load. The lessons were taught by student teachers during their teaching practice. The results show that an increased physical load in Physical Education lessons didnot have in total a negative impact on students? assessment of the lessons.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Česká kinantropologie
ISSN
1211-9261
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
33-39
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—