Role tělesné výchovy a mimoškolních pohybových aktivit u žáků se sluchovým postižením z hlediska zdravého životního stylu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F09%3A00011192" target="_blank" >RIV/61989592:15510/09:00011192 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role tělesné výchovy a mimoškolních pohybových aktivit u žáků se sluchovým postižením z hlediska zdravého životního stylu
Popis výsledku v původním jazyce
Studie byla zaměřena vzdělávací oblast Člověk a zdraví u žáků se sluchovým postižením na běžných základních školách a školách pro žáky se sluchovým postižením. Ve srovnání škol nebyly nalezeny rozdíly v zapojení školy do vzdělávacích a rozvojových projektů, v sestavování tématických plánů a realizovaných akcích v oblasti podpory zdraví. Nízká aprobovanost učitelů tělesné výchovy v oblasti speciální pedagogiky, případně aplikovaných pohybových aktivit ukazuje na nutnost proškolit učitele běžných škol v oblasti komunikačních specifik osob se sluchovým postižením.
Název v anglickém jazyce
The role of physical education and extracurricular physical activities of pupils who are deaf and hard of hearing from viewpoint of healthy lifestyle
Popis výsledku anglicky
The study was focused on the education field Humans and Health of pupils who are deaf and hard of hearing at regular schools and at schools for the pupils who are deaf and hard of hearing. In comparison of these schools wasn?t find out any differences indeveloping educational and/or health related projects, thematic units and realized events in the field of health promotion. The small level of academicals qualification of physical education teacher?s in the field of special pedagogy or in adapted physical activities show that is necessary to educate the teachers in regular school in the field of special communication needs of persons who are deaf and hard of hearing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F07%2FP176" target="_blank" >GP406/07/P176: Komparace integrovaného a speciálního vzdělávání z hlediska zdravého životního stylu žáků se sluchovým postižením</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami
ISBN
978-80-7368-654-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
256
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—