Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role tělesné výchovy a mimoškolních pohybových aktivit u žáků se sluchovým postižením z hlediska zdravého životního stylu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F09%3A00011192" target="_blank" >RIV/61989592:15510/09:00011192 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role tělesné výchovy a mimoškolních pohybových aktivit u žáků se sluchovým postižením z hlediska zdravého životního stylu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie byla zaměřena vzdělávací oblast Člověk a zdraví u žáků se sluchovým postižením na běžných základních školách a školách pro žáky se sluchovým postižením. Ve srovnání škol nebyly nalezeny rozdíly v zapojení školy do vzdělávacích a rozvojových projektů, v sestavování tématických plánů a realizovaných akcích v oblasti podpory zdraví. Nízká aprobovanost učitelů tělesné výchovy v oblasti speciální pedagogiky, případně aplikovaných pohybových aktivit ukazuje na nutnost proškolit učitele běžných škol v oblasti komunikačních specifik osob se sluchovým postižením.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of physical education and extracurricular physical activities of pupils who are deaf and hard of hearing from viewpoint of healthy lifestyle

  • Popis výsledku anglicky

    The study was focused on the education field Humans and Health of pupils who are deaf and hard of hearing at regular schools and at schools for the pupils who are deaf and hard of hearing. In comparison of these schools wasn?t find out any differences indeveloping educational and/or health related projects, thematic units and realized events in the field of health promotion. The small level of academicals qualification of physical education teacher?s in the field of special pedagogy or in adapted physical activities show that is necessary to educate the teachers in regular school in the field of special communication needs of persons who are deaf and hard of hearing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F07%2FP176" target="_blank" >GP406/07/P176: Komparace integrovaného a speciálního vzdělávání z hlediska zdravého životního stylu žáků se sluchovým postižením</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami

  • ISBN

    978-80-7368-654-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    256

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku