Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výsledky pilotní studie dotazníku SE-PETE-D, který zjišťuje důvěru studentů učitelství tělesné výchovy v jejich kompetence k realizaci výuky integrovasné tělesné výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F13%3A33148352" target="_blank" >RIV/61989592:15510/13:33148352 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výsledky pilotní studie dotazníku SE-PETE-D, který zjišťuje důvěru studentů učitelství tělesné výchovy v jejich kompetence k realizaci výuky integrovasné tělesné výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Účelem práce je představení dotazníku Self-Efficacy Scale for Physical Education Teacher Education Majors towards Children with Disabilities (SE-PETE-D), který chceme v budoucnu využit v České republice ke zjišťování self-efficacy pro práci integrované tělesné výchově u studentů učitelství tělesné výchovy. Zároveň budou také prezentovány výsledky pilotní studie restandardizace tohoto dotazníku v podmínkách českého prostředí. Klíčovým pojmem, se kterým dotazník pracuje, je self-efficacy, a zavedl ho kanadsko-americký psycholog Albert Bandura (1997). Pilotní studie se zúčastnili studenti navazujícího magisterského studia v oboru aplikovaná tělesná výchova. Komparace se zúčastnili studenti bakalářského studia učitelství tělesné výchovy, studenti bakalářského studia aplikovaná tělesná výchova. Porovnání skupin proběhlo za pomocí t-testu. Z výsledků je vyplívá, že studenti aplikovaných pohybových aktivit mají vyšší self-efficacy pro práci v integrované tělesné výchově, než studenti učitelst

  • Název v anglickém jazyce

    The results of the pilot study of questionnaire SE-PETE-D, which checks the trust of students of physical education teacher in their competence to implement classes in an integrated physical education

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this work is the presentation of the questionnaire of the Self-Efficacy Scale for Physical Education Teacher Education Majors towards the Children with Disabilities (SE-PETE-D), which should be used in the future to identify self-efficacyof the students of the teacher training in physical education. At the same time will be also presented the results of a pilot study of standardization of this questionnaire in the conditions of the Czech environment. A key concept of questionnaire is self-efficacy. and introduced its the Canadian-American psychologist Albert Bandura (1997). A pilot study and comparison encompass bachelor students took part in the teaching of physical education, students of bachelor studies in adapted physical educationand students of the follow-up master degree in adapted physical education. The results show that students of bachelor studies in adapted physical education have higher self-efficacy than students of bachelor studies in physical education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Sportiva

  • ISSN

    1802-7679

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    17-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus