Cestovní ruch a rekreace: organizace, řízení a marketing v destinaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F14%3A33153596" target="_blank" >RIV/61989592:15510/14:33153596 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cestovní ruch a rekreace: organizace, řízení a marketing v destinaci
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie je zaměřena na problematiku destinačního managementu a marketingu. Je rozdělena na tři části. V první jsou popsány teoretická východiska organizace a řízení destinace, územního členění a další aspekty, které lze v souvislosti s destinací cestovního ruchu zkoumat. Druhá část je věnována marketingu a novým marketingovým přístupům k řízení destinace. Třetí část obsahuje případovou studii, ve které jsou dané teoretické přístupy aplikovány na příkladu turistického regionu Střední Morava a Jeseníkyvčetně výsledků výzkumu zaměřeného na image destinace.
Název v anglickém jazyce
Tourism and recreation: Management and marketing of destination
Popis výsledku anglicky
The publication is devoted to theoretical and practical issues in the management and organization of tourism in the particular destinations. For our purposes, destinations may be of various sizes and as well as topography, and they may consist of cities,regions or states. Book is divided into three parts, the first part is focused on the theoretical approach to the destination as a locality and its management, the second part is focused on the marketing of tourist destinations, the third part containscase studies as examples of research in the field of organization, management and marketing of tourist destinations
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-4430-7
Počet stran knihy
160
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—