Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cestovní ruch a rekreace: organizace, řízení a marketing v destinaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F14%3A33153596" target="_blank" >RIV/61989592:15510/14:33153596 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cestovní ruch a rekreace: organizace, řízení a marketing v destinaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie je zaměřena na problematiku destinačního managementu a marketingu. Je rozdělena na tři části. V první jsou popsány teoretická východiska organizace a řízení destinace, územního členění a další aspekty, které lze v souvislosti s destinací cestovního ruchu zkoumat. Druhá část je věnována marketingu a novým marketingovým přístupům k řízení destinace. Třetí část obsahuje případovou studii, ve které jsou dané teoretické přístupy aplikovány na příkladu turistického regionu Střední Morava a Jeseníkyvčetně výsledků výzkumu zaměřeného na image destinace.

  • Název v anglickém jazyce

    Tourism and recreation: Management and marketing of destination

  • Popis výsledku anglicky

    The publication is devoted to theoretical and practical issues in the management and organization of tourism in the particular destinations. For our purposes, destinations may be of various sizes and as well as topography, and they may consist of cities,regions or states. Book is divided into three parts, the first part is focused on the theoretical approach to the destination as a locality and its management, the second part is focused on the marketing of tourist destinations, the third part containscase studies as examples of research in the field of organization, management and marketing of tourist destinations

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4430-7

  • Počet stran knihy

    160

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy