Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Image Building coby významný úkol pro management v EU kandidátských zemích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F03%3A00004275" target="_blank" >RIV/62156489:43110/03:00004275 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Image Building as an Important Task for Managers in EU Candidate Countries

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper analyses the relationship between a country specific image and the image of products made in that country. Consumer behavior is affected by a built-in positive or negative stereotype of product quality. So far image of products or services made in Central and East Europe - previous communist countries - is very low. Realized marketing research was mainly focused on image of Czech Republic. Also relative terms as country of target and country of origin labeling are discussed.

  • Název v anglickém jazyce

    Image Building as an Important Task for Managers in EU Candidate Countries

  • Popis výsledku anglicky

    This paper analyses the relationship between a country specific image and the image of products made in that country. Consumer behavior is affected by a built-in positive or negative stereotype of product quality. So far image of products or services made in Central and East Europe - previous communist countries - is very low. Realized marketing research was mainly focused on image of Czech Republic. Also relative terms as country of target and country of origin labeling are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proc. International Conference Management Development the Source of Economic Growth in Candidate Countries

  • ISBN

    80-969011-2-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    258-261

  • Název nakladatele

    Komenského univerzita v Bratislavě, Fakulta managementu

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    24. 4. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku