Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CoO efekt jako významný faktor v kupním chování spotřebitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098343" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098343 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CoO efekt jako významný faktor v kupním chování spotřebitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současné vysoce konkurenční prostředí vede k neustálým změnám nejen v obchodních aktivitách, ale následně I v chovaní spotřebitele a našem životním stylu. Hlavní globalizační trendy ovlivňují naše myšlenky a naše činnosti. Na druhé straně nezbytnost individuálních požadavků zákazníků, regionální aspekty a další vytvářejí opozici standardizovanosti vyplývající z globalizace. Zákazníci v široké nabídce produktů stále se rozšiřujícího trhu hledají nejvyšší nabízenou absolutní hodnotu. CoO efekt má významnývliv na vnímání kvality zboží a jeho hodnota může být určující pro úspěšnost podnikání. Cílem příspěvku je rozbor CoO efektu -- analýza existujících stereotypů -- na základě výsledků marketingového výzkumu zaměřeném na české spotřebitele. Příbuzná problematika CoT a CoL efektu je taktéž v příspěvku diskutována.

  • Název v anglickém jazyce

    CoO effect as an important issue in buying consumer behaviour

  • Popis výsledku anglicky

    Today's high competitive environment is changing all the time not only business activities but consequently over all our life style. Globalization of the world is possible to feel in all our ideas and activities. On the other hand - necessity of individuality, regional aspects etc. are building the opposite of standardization often resulting from globalization. Customers are looking in a large array of product choices in vain in global market places for absolute values. The Country of Origin of a product has a considerable influence on the quality perception of a product and the role of country image in consumers' product evaluations is fundamental for conducting of successful business. The goal of this paper is to discuss power and problems of Countryof Origin Effect (CoO) - the relationship between a country specific image and the image of products made in that country. Consumer behavior is affected by a built-in positive or negative stereotype of product quality. Realized marketing

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní vedecké dny

  • ISBN

    80-8069-704-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    SPU Nitra

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku