Výsledky elektronických testů jako zpětná vazba pro učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00001734" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00001734 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výsledky elektronických testů jako zpětná vazba pro učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá možnostmi statistického zpracování výsledků didaktických testů prováděných elektronickou formou. Za předpokladu, že součástí LMS systému jsou aplikace pro ověřování znalostí studentů a těmito aplikacemi již byly ověřeny znalosti dostatečně velkého vzorku studentů, lze za pomoci statistického zpracování těchto výsledků usoudit na kvalitu testů, kvalitu výukových materiálů, pedagogické schopnosti učitelů nebo celkovou kvalitu vzdělávacího procesu či formy vzdělávání. Úspěch vzděláváníjako obousměrné interakce mezi vzdělavatelem a vzdělávaným nezávisí jen na vzdělávaným, ale do značné míry také na vzdělavateli, který má tak možnost získat ze souhrnných výsledků testů cennou zpětnou vazbu a inspiraci pro svoje další pedagogické působení. Možnosti zmíněné zpětné vazby a inspirace jsou popsány v tomto článku.
Název v anglickém jazyce
Electronic tests results as feedback for teachers
Popis výsledku anglicky
The paper deals with possibilities of statistical proceedings of the achievement test results. Let's suppose that applications for evaluating students' knowledge are part of the LMS. Lets's furthermore suppose that sufficient amount of students has beentested by these applications. Than we can evaluate quality of tests, study materials, pedagogical skills of teachers or general quality of educational process. The success of education as the both-direction interaction between teacher and student is notdependant from the student only, it is dependand also from the teacher. The teacher can gain valuable feedbak for his following work. The possibilities of the feedback are described in this paper.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy v eLearningu
ISBN
80-01-03203-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
46-46
Název nakladatele
ČVUT
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
21. 2. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—