Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výsledky elektronických testů jako zpětná vazba pro učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00001734" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00001734 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výsledky elektronických testů jako zpětná vazba pro učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá možnostmi statistického zpracování výsledků didaktických testů prováděných elektronickou formou. Za předpokladu, že součástí LMS systému jsou aplikace pro ověřování znalostí studentů a těmito aplikacemi již byly ověřeny znalosti dostatečně velkého vzorku studentů, lze za pomoci statistického zpracování těchto výsledků usoudit na kvalitu testů, kvalitu výukových materiálů, pedagogické schopnosti učitelů nebo celkovou kvalitu vzdělávacího procesu či formy vzdělávání. Úspěch vzděláváníjako obousměrné interakce mezi vzdělavatelem a vzdělávaným nezávisí jen na vzdělávaným, ale do značné míry také na vzdělavateli, který má tak možnost získat ze souhrnných výsledků testů cennou zpětnou vazbu a inspiraci pro svoje další pedagogické působení. Možnosti zmíněné zpětné vazby a inspirace jsou popsány v tomto článku.

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic tests results as feedback for teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with possibilities of statistical proceedings of the achievement test results. Let's suppose that applications for evaluating students' knowledge are part of the LMS. Lets's furthermore suppose that sufficient amount of students has beentested by these applications. Than we can evaluate quality of tests, study materials, pedagogical skills of teachers or general quality of educational process. The success of education as the both-direction interaction between teacher and student is notdependant from the student only, it is dependand also from the teacher. The teacher can gain valuable feedbak for his following work. The possibilities of the feedback are described in this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy v eLearningu

  • ISBN

    80-01-03203-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    46-46

  • Název nakladatele

    ČVUT

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    21. 2. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku