Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategické aliance jako nové trendy partnerství v cestovním ruchu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00005408" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00005408 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategické aliance jako nové trendy partnerství v cestovním ruchu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá teorií kooperačního strategického marketingu a strategických aliancí v pojetí různých autorů. Aplikace teorie strategických aliancí v prostředí trhu cestovního ruchu a uvedení fungujících příkladů ze zahraničí včetně výsledků studie zveřejněné Asociací britských cestovních kanceláří (ABTA) je hlavním obsahem tohoto článku.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategic Alliances as a New Trends in Tourism Partnership

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of the paper is focused on the theory of cooperative strategic marketing and strategic alliances from perspectives of different authors. The significant part of the paper is dedicated to application of the theory of strategic alliances on the market of tourism and travel services. The paper also provides some successful cases from abroad, along with published results of Association of British Tourism Agencies (ABTA) regarding this topic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2005, sekce 6 - Marketing, obchod a cestovní ruch

  • ISBN

    80-7302-099-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    137-143

  • Název nakladatele

    Konvoj, spol. s r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    3. 3. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku