Strategické aliance jako nové trendy partnerství v cestovním ruchu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00005408" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00005408 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategické aliance jako nové trendy partnerství v cestovním ruchu.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá teorií kooperačního strategického marketingu a strategických aliancí v pojetí různých autorů. Aplikace teorie strategických aliancí v prostředí trhu cestovního ruchu a uvedení fungujících příkladů ze zahraničí včetně výsledků studie zveřejněné Asociací britských cestovních kanceláří (ABTA) je hlavním obsahem tohoto článku.
Název v anglickém jazyce
Strategic Alliances as a New Trends in Tourism Partnership
Popis výsledku anglicky
The topic of the paper is focused on the theory of cooperative strategic marketing and strategic alliances from perspectives of different authors. The significant part of the paper is dedicated to application of the theory of strategic alliances on the market of tourism and travel services. The paper also provides some successful cases from abroad, along with published results of Association of British Tourism Agencies (ABTA) regarding this topic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2005, sekce 6 - Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
80-7302-099-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
137-143
Název nakladatele
Konvoj, spol. s r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
3. 3. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—