Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K výuce volitelného předmětu " Základy konkurzního a procesního práva na MZLU "

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00057039" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00057039 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K výuce volitelného předmětu " Základy konkurzního a procesního práva na MZLU "

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výuka práva je odrazem práva jako systému společenských procesů. Zprostředkovávat poznání práva, což je v pedagogické právnické praxi tím nejdůležitějším, tedy především znamená poznat a pochopit právo ve všechn jeho podobách a funkcích. Z rozmanitosti těchto podob a funkcí práva však právě vyvstává jedna z velkých otázek učitele práva: Lze právo pochopit do té míry, aby se mohlo stát předmětem který obsahově, metodicky a cílevědomě osloví dnešní generaci studentů? Jaké právo je v centru pozornosti studentů? Kde začít a kde skončit při výuce práva? Na jaký cíl a tomu odpovídající obsah a metody výuky se zaměřit? Na všechny tyto otázky hledám, v rámci svého pedagogického působení, neustále odpovědi.

  • Název v anglickém jazyce

    ...

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching law is a reflection of law as a system of social processes. Providing recognition of law, what is the most important thing in pedagogic-forensic practice, mostly it means to understand the law in all of it´s figures and functions. From varietiesof this figures and functions uprises one of the largest questions of the teacher of law: Is it able to understand the law to such a level, so it can become a subject, which contently, methodically and purposefully concerns actual generation of students? Do the student focus they interes to law? Where to start and where to stop when teaching law? What for an objective (and according content of lessons and methods) should the law-teacher be focused? On the that all questions, in the scope of my education activity, answers all the time, I am looking for.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AG - Právní vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní vědecká konference: Výuka práva pro ekonomiky

  • ISBN

    80-248-0939-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    56-58

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    3. 11. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku