Analýza globálního trhu v odvětví marketingového výzkumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00057157" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00057157 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Analýza globálneho trhu v odvetví marketingového výskumu
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článok analyzuje odvetvie marketingového výskumu v celosvetovom meradle. Štúdia ukazuje globálne zmeny na trhu v rámci regiónov, príjmov, rastu a súhrnného cenového indexu. Význam marketingového výskumu je v centre pozornosti firiem operujúcich v dnešnom silne konkurenčnom prostredí.
Název v anglickém jazyce
The Analysis of Global Marketing Research Industry
Popis výsledku anglicky
This paper analysis the market research industry worldwide. The study shows the global changes on the market within the region, revenue, growth and research price overall index. Importance of marketing research in today's competitive environment is highlighted.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní vědecké konference Firma a konkurenční prostředí 2005
ISBN
80-7302-078-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
65-70
Název nakladatele
PEF MZLU v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
7. 3. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—