Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mediální trh České republiky - Marketingové komunikační kanály (využití DDS v odvětví médií, analýza pro nově vstupující firmu)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00058008" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00058008 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mediální trh České republiky - Marketingové komunikační kanály (využití DDS v odvětví médií, analýza pro nově vstupující firmu)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá analýzou strategických skupin odvětví mediálního trhu a koncentruje se na strategickou skupinu využívající nové digitální technologie pro reklamní komunikaci. Příspěvek vzniká jako součást řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně (MSM6215648904). K analýze je využit Porterův teoretický koncept, umožňující v rámci odvětví identifikovat na základě daných parametrů přímé konkurenty. Obecně tvoří mediální odvětví ČR několik hlavních strategických skupin a v rámci určitých nalezneme užšíkonkurenční skupinu.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Media Market - Marketing Communication Channels (DDS in Czech Media Branch, Analysis for new Entrant)

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyzes strategic groups in the Czech media branch and concentrates on the strategic group using new digital technologies for marketing communication. This paper is a part of solution of the research plan of FBE MUAF in Brno (MSM 6215648904).Strategic groups are analyzed according to Porter's methodology. Porter's strategic group analysis is used based on the specific parameters to identify the main competitors. In general we find in Czech medial industry several main strategic groups in which we can find closer group of competing firms.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNet 2005 (sborník abstraktů z evropské vědecké konference doktorandů)

  • ISBN

    80-7302-107-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    154-154

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku