Mediální trh České republiky - Marketingové komunikační kanály (využití DDS v odvětví médií, analýza pro nově vstupující firmu)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00058008" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00058008 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mediální trh České republiky - Marketingové komunikační kanály (využití DDS v odvětví médií, analýza pro nově vstupující firmu)
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá analýzou strategických skupin odvětví mediálního trhu a koncentruje se na strategickou skupinu využívající nové digitální technologie pro reklamní komunikaci. Příspěvek vzniká jako součást řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně (MSM6215648904). K analýze je využit Porterův teoretický koncept, umožňující v rámci odvětví identifikovat na základě daných parametrů přímé konkurenty. Obecně tvoří mediální odvětví ČR několik hlavních strategických skupin a v rámci určitých nalezneme užšíkonkurenční skupinu.
Název v anglickém jazyce
Czech Media Market - Marketing Communication Channels (DDS in Czech Media Branch, Analysis for new Entrant)
Popis výsledku anglicky
The paper analyzes strategic groups in the Czech media branch and concentrates on the strategic group using new digital technologies for marketing communication. This paper is a part of solution of the research plan of FBE MUAF in Brno (MSM 6215648904).Strategic groups are analyzed according to Porter's methodology. Porter's strategic group analysis is used based on the specific parameters to identify the main competitors. In general we find in Czech medial industry several main strategic groups in which we can find closer group of competing firms.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNet 2005 (sborník abstraktů z evropské vědecké konference doktorandů)
ISBN
80-7302-107-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
154-154
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—