Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Některé poznatky o trhu s biopotravinami v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00092624" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00092624 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Některé poznatky o trhu s biopotravinami v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Spotřeba biopotravin v České republice je, i přes svůj trvalý růst, stále na velmi nízké úrovni. Důvody je třeba hledat jak na straně nabídky, tak poptávky po biopotravinách. Na straně nabídky je to zejména nedostatečné množství a struktura bioproduktů.Významným faktorem jsou i nedostatečné zpracovatelské kapacity. Na straně poptávky je to zejména nízká informovanost spotřebitelů, kteří nejsou adekvátně seznamování s kvalitou biopotravin a nejsou ochotni za uspokojení poptávky po kvalitních potravináchzaplatit vyšší cenu.

  • Název v anglickém jazyce

    Some aspect of organic market in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The consumption of the organic foodstuff in the Czech Republic is, in spite of the permanent growth, still on very low level. The reasons are both on the side of supply and demand of organic foodstuff. The reasons on the side of the supply are especiallythe insufficient amount and the structure of the organic products. Demand is not meet especially in the case of the livestock products, further also in the fruits, vegetable, bread, pastry and others. The lack of the organic foodstuff is solved with theimports. The important factor is also the lack of the processing capacities, especially for meat and diary products. The sale is provided under the way of short-term contracts. The prices that the organic farmers get for their products fall short of thequality of products. The main distribution channels are the supermarkets. The organic products are here however only the marginal products. For the increase of the supply the advertising and advertisement should be intensified. The deman

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne problémy poľnohospodárskej výroby v ekologickýck podmienkach Oravy - Zborník vedeckých príspevkov z medzinárodného vedeckého seminára

  • ISBN

    80-8069-705-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    37-46

  • Název nakladatele

    SPU v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Hruštín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku