Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Event marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00095787" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00095787 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Event marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématikou příspěvku je event marketing jako jeden z aktuálních nástrojů marketingové komunikace. Nabízí nový pohled na možná řešení komunikačních procesů a tím i zvýšení konkurenceschopnosti na současném trhu, na němž přestává fungovat klasická reklama.V příspěvku je popsána tématika tohoto nástroje a jeho konkrétní využití v praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Event marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the event marketing, one of the actual instrument of marketing communication. This paper offers a new perspektive of the solution of the communication processes and thereby an increase in competitive on the contemporary market whereclassical advertising loses effectiveness. The subscribtion of this tool and its'usage in the parctise is described in this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Česká ekonomika v procesu globalizace

  • ISBN

    80-210-4089-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    189-192

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku