Event marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00095787" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00095787 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Event marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Tématikou příspěvku je event marketing jako jeden z aktuálních nástrojů marketingové komunikace. Nabízí nový pohled na možná řešení komunikačních procesů a tím i zvýšení konkurenceschopnosti na současném trhu, na němž přestává fungovat klasická reklama.V příspěvku je popsána tématika tohoto nástroje a jeho konkrétní využití v praxi.
Název v anglickém jazyce
Event marketing
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the event marketing, one of the actual instrument of marketing communication. This paper offers a new perspektive of the solution of the communication processes and thereby an increase in competitive on the contemporary market whereclassical advertising loses effectiveness. The subscribtion of this tool and its'usage in the parctise is described in this paper.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Česká ekonomika v procesu globalizace
ISBN
80-210-4089-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
189-192
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—