Chování spotřebitele na trhu telekomunikačních služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098392" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098392 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chování spotřebitele na trhu telekomunikačních služeb
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vývojem a změnami spotřebitelského chování na trhu telekomunikací a poštovních služeb. Seznamuje s výsledky analýzy sekundárních dat a realizovaného dotazníkového šetření. Zaměřuje se na hlavní aspekty změn chování spotřebitelů při příchodu nových produktů na trh a snaží se zjistit možný budoucí vývoj.
Název v anglickém jazyce
Consumper behavior on the market with telecommunications
Popis výsledku anglicky
The paper presence results of analysis of development and changes in consumer behavior on market of telecommunications and postal services. Presented data are based on secondary sources and conducted marketing survey. It focuses on the main factors of changes in consumer behavior since the introduction of new products and tries to provide estimates of possible future development.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNET 2006 - Sborník příspěvků z konference studentů doktorského studia
ISBN
80-86851-62-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
289-289
Název nakladatele
Alfa Publishing
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—