Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozhodování spotřebitele při nákupu balených vod

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00102887" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00102887 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozhodování spotřebitele při nákupu balených vod

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek přináší výsledky výzkumu zaměřeného na analýzu faktorů, které ovlivňují rozhodování spotřebitele při nákupu balených vod na trhu v České republice. Zjišťuje a posuzuje nákupní chování a zvyklosti spotřebitelů. Cílem je také zhodnotit a analyzovat roli značky, obalu a reklamy a dále zjistit vztah spotřebitele k vodě z kohoutku. Ke zkoumání spotřebního chování byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření a experimentu. Výsledky výzkumu informují o základních rysech chování spotřebitelů na trhu s balenými vodami.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer decision-making when purchasing bottled water

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents findings of research focusing on an analysis of factors which influence consumers when purchasing bottled waters on the Czech market. It provides results of an inquiry about consumer behavior and purchase habits and evaluates them. Itaims at the evaluation and analysis of the significance of brand, package and commercials. Further it deals with the consumer attitudes to tap water. The survey of consumer behavior was carried out via questionnaire and experiment. The results of the research provide information about main features of consumer behavior on the market with bottled waters.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-86633-87-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    154-159

  • Název nakladatele

    MSD, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku