Rozhodování spotřebitele při nákupu balených vod
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00102887" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00102887 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozhodování spotřebitele při nákupu balených vod
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek přináší výsledky výzkumu zaměřeného na analýzu faktorů, které ovlivňují rozhodování spotřebitele při nákupu balených vod na trhu v České republice. Zjišťuje a posuzuje nákupní chování a zvyklosti spotřebitelů. Cílem je také zhodnotit a analyzovat roli značky, obalu a reklamy a dále zjistit vztah spotřebitele k vodě z kohoutku. Ke zkoumání spotřebního chování byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření a experimentu. Výsledky výzkumu informují o základních rysech chování spotřebitelů na trhu s balenými vodami.
Název v anglickém jazyce
Consumer decision-making when purchasing bottled water
Popis výsledku anglicky
The paper presents findings of research focusing on an analysis of factors which influence consumers when purchasing bottled waters on the Czech market. It provides results of an inquiry about consumer behavior and purchase habits and evaluates them. Itaims at the evaluation and analysis of the significance of brand, package and commercials. Further it deals with the consumer attitudes to tap water. The survey of consumer behavior was carried out via questionnaire and experiment. The results of the research provide information about main features of consumer behavior on the market with bottled waters.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
978-80-86633-87-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
154-159
Název nakladatele
MSD, spol. s r.o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—