Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání monitoringu spokojenosti zákazníka v cestovním ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00106290" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00106290 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání monitoringu spokojenosti zákazníka v cestovním ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek shrnuje výsledky primárního šetření zaměřeného na analýzu aktuálního stavu využívání monitoringu spokojenosti zákazníka v cestovním ruchu. Cílem bylo analyzovat úroveň a způsoby monitoringu spokojenosti zákazníka u vybraných českých firem z oblasti pohostinských služeb a služeb cestovních kanceláří a agentur.

  • Název v anglickém jazyce

    CUSTOMER SATISFACTION MONITORING UTILIZATION IN TOURISM

  • Popis výsledku anglicky

    This paper summarizes results of primary survey that was aimed at mapping of the current situation of application of customer satisfaction monitoring in tourism industry. The aim was to analyse the level and techniques of customer satisfaction monitoringat chosen Czech firms operating on the field of hospitality and travel agency services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP402%2F06%2FP297" target="_blank" >GP402/06/P297: Audit spokojenosti zákazníka v oblasti cestovního ruchu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-86633-87-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    115-119

  • Název nakladatele

    MSD, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku