Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109903" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109903 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují, jsou problematikou, která zajímá téměř každou firmu. Jedná se o problematiku chování spotřebitele při nakupování produktů nebo služeb a jeho jednání v dalších běžných spotřebitelských situacích, které je významným prvkem v životě každého člověka. Příspěvek analyzuje výsledky získané dotazníkovým šetřením mezi spotřebiteli v ČR, zjišťuje a zhodnotí faktory, které ovlivňují spotřebitele a jeho vztah k podniku, jeho věrnost ke konkrétní značce nebo obchodu, jeho reakci na různé prvky péče podniku o svého zákazníka. Na základě provedené analýzy jsou formulovány také nedostatky a návrhy na jejich odstranění. Obsahuje zejména poznatky týkající se spotřebního chování, kupního rozhodovacího procesu. Zachyceny jsou také poznatky z oblasti péče o zákazníka, důvody jeho odchodů a stížností a krátce i CRM obecně.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer loyalty and selected factors, which influence it

  • Popis výsledku anglicky

    Customer loyalty and selected factors, which influence it, are an issue of great interest for practically every firm. It is a domain of consumer behavior when purchasing goods or services and consumer behavior in other prevalent consumer situations, which are important element in a life of every person. This contribution analyzes results obtained through questionnaire survey among Czech consumers, determines and evaluates factors, which influence a consumer and his/her relationship to a firm, his/her loyalty to a particular brand or a business, his/her reactions to different elements of firms attention and care of their customer. On the ground of completed analysis, defects of customer care were formulated along with drafts of suggestions how to deal with them. It also provides information about consumer behavior and decision-making, elements of customer care, reasons for disloyalty, complains and other issues of CRM.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a spotřebitel '07

  • ISBN

    978-80-7302-131-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    5. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku