Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109903" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109903 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují
Popis výsledku v původním jazyce
Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují, jsou problematikou, která zajímá téměř každou firmu. Jedná se o problematiku chování spotřebitele při nakupování produktů nebo služeb a jeho jednání v dalších běžných spotřebitelských situacích, které je významným prvkem v životě každého člověka. Příspěvek analyzuje výsledky získané dotazníkovým šetřením mezi spotřebiteli v ČR, zjišťuje a zhodnotí faktory, které ovlivňují spotřebitele a jeho vztah k podniku, jeho věrnost ke konkrétní značce nebo obchodu, jeho reakci na různé prvky péče podniku o svého zákazníka. Na základě provedené analýzy jsou formulovány také nedostatky a návrhy na jejich odstranění. Obsahuje zejména poznatky týkající se spotřebního chování, kupního rozhodovacího procesu. Zachyceny jsou také poznatky z oblasti péče o zákazníka, důvody jeho odchodů a stížností a krátce i CRM obecně.
Název v anglickém jazyce
Customer loyalty and selected factors, which influence it
Popis výsledku anglicky
Customer loyalty and selected factors, which influence it, are an issue of great interest for practically every firm. It is a domain of consumer behavior when purchasing goods or services and consumer behavior in other prevalent consumer situations, which are important element in a life of every person. This contribution analyzes results obtained through questionnaire survey among Czech consumers, determines and evaluates factors, which influence a consumer and his/her relationship to a firm, his/her loyalty to a particular brand or a business, his/her reactions to different elements of firms attention and care of their customer. On the ground of completed analysis, defects of customer care were formulated along with drafts of suggestions how to deal with them. It also provides information about consumer behavior and decision-making, elements of customer care, reasons for disloyalty, complains and other issues of CRM.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Luhačovice
Datum konání akce
5. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—