Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace na PEF MZLU v Brně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00120796" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00120796 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace na PEF MZLU v Brně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stále více je patrné, že ani vysoké školy se nemohou obejít marketingového přístupu k řízení svých aktivit a zvláště pak bez dobře fungující marketingové komunikace. Příspěvek se proto zaměřuje na problematiku analýzy marketingové komunikace škol. Identifikuje nástroje, které školní instituce mohou pro svou komunikaci použít. Dále analyzuje prostředí, ve kterém tyto instituce působí. Navrhuje možné způsoby komunikace a uvádí jejich využití v praxi. V poslední řadě předkládá návrhy pro budoucí zkoumání této problematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing communication of Faculty of Business and Economics at MUAF in Brno

  • Popis výsledku anglicky

    It is more and more obvious that even the universities and colleges cannot disregard a marketing approach to their activities, most of all the marketing communication. Thus this paper focuses on the issue of marketing communication analysis of the schools and tries to identify tools which can be used by these institutions. Moreover it analyzes environment in which these institutions operate. It also proposes different possible ways of communication and its utilization in practice. Suggestions for futureresearch are also mentioned.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2008 - 2. část

  • ISBN

    978-80-7392-021-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    368-375

  • Název nakladatele

    MSD, s. r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku