Situace užívání CRM ve vybraných odvětvích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139282" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00139282 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Situace užívání CRM ve vybraných odvětvích
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky. Na základě výzkumu 2015 různých firem analyzuje stávající situaci implementace CRM procesů v podnicích podle vybraných odvětví národního hospodářství. Na základě analýzy navrhuje strukturu modeluhodnoty zákazníka v jednotlivých odvětvích. Zároveň charakterizuje základní předpoklady implementace tohoto modelu v těchto odvětvích.
Název v anglickém jazyce
Situation of CRM Exploitation in selected sectors of economy
Popis výsledku anglicky
The paper deals with customer relationship management (CRM). On basis of marketing research of 2015 companies it analyses current situation of CRM process implementation in companies to particular sectors of economy. On basis of analysis it suggests structure of lifetime value model in individual sectors. At the same time it describes necessary condition for implantation of this model in these sectors.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VII.
ISBN
978-80-213-1941-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—