Řízení eLearningové výuky s využitím diagnostiky stylů učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00144659" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00144659 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení eLearningové výuky s využitím diagnostiky stylů učení
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávání je stále častěji chápáno jako služba, která je poskytována vymezené množině jedinců, role studenta se tak stává dominantnější a celá výuka efektivnější. Vzniká tak prostor pro jejá rozvoj například adaptací stylů učení v rámci eLearningových aktivitách. Pokud je uvažováno toto rozšíření, pak základním úkolem je implementace rozpoznání stylů učení a vytvoření modelu studenta, kdy lze využít již existující přístupy a vhodně je zkombinovat. Rovněž je nutné vhodným způsobem styly rozpoznávat a aplikovat je na zkonstruovaný doménový model. Příspěvek sumarizuje možné problémy a možnosti automatizovaného učení a jeho individualizace.
Název v anglickém jazyce
Elearning management based on learning styles diagnostics
Popis výsledku anglicky
An effectiveness of the teaching is understood as the one of the evaluation criterions closely interconnected to the problem of learning styles and clash of students' needs and disproportion between these ones and mainly used styles of teaching. However,the maximal level of individuation within the common education system is relatively low regarding limited time and potentials. But there is a really wide space for learning styles adoption within the eLearning and its applications. If the automated adaptation is expected, the first task is to recognize learning styles and which types of learning styles could be usually recognized. Current typologies and learning styles models could be considered as a suitable platform for modeling of students' needs. For example, these models are based on the Multiple Intelligences Theory, on using experiential learning model or on recognizing basic learning approaches. But, it seems to be optimal to use not only one model but more models together. The
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ASIS 2009 -- Adaptívne siete v informačných systémoch
ISBN
978-80-8094-593-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Nitra
Místo vydání
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—