Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení eLearningové výuky s využitím diagnostiky stylů učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00144659" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00144659 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení eLearningové výuky s využitím diagnostiky stylů učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávání je stále častěji chápáno jako služba, která je poskytována vymezené množině jedinců, role studenta se tak stává dominantnější a celá výuka efektivnější. Vzniká tak prostor pro jejá rozvoj například adaptací stylů učení v rámci eLearningových aktivitách. Pokud je uvažováno toto rozšíření, pak základním úkolem je implementace rozpoznání stylů učení a vytvoření modelu studenta, kdy lze využít již existující přístupy a vhodně je zkombinovat. Rovněž je nutné vhodným způsobem styly rozpoznávat a aplikovat je na zkonstruovaný doménový model. Příspěvek sumarizuje možné problémy a možnosti automatizovaného učení a jeho individualizace.

  • Název v anglickém jazyce

    Elearning management based on learning styles diagnostics

  • Popis výsledku anglicky

    An effectiveness of the teaching is understood as the one of the evaluation criterions closely interconnected to the problem of learning styles and clash of students' needs and disproportion between these ones and mainly used styles of teaching. However,the maximal level of individuation within the common education system is relatively low regarding limited time and potentials. But there is a really wide space for learning styles adoption within the eLearning and its applications. If the automated adaptation is expected, the first task is to recognize learning styles and which types of learning styles could be usually recognized. Current typologies and learning styles models could be considered as a suitable platform for modeling of students' needs. For example, these models are based on the Multiple Intelligences Theory, on using experiential learning model or on recognizing basic learning approaches. But, it seems to be optimal to use not only one model but more models together. The

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ASIS 2009 -- Adaptívne siete v informačných systémoch

  • ISBN

    978-80-8094-593-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Nitra

  • Místo vydání

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku