Motivace spotřebitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00150108" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00150108 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivace spotřebitele
Popis výsledku v původním jazyce
4. kapitola knihy Evrópsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie se zaměřuje na problematiku motivace v rámci spotřebitelova nákupního rozhodovacího procesu a celkového vlivu na jeho chování.
Název v anglickém jazyce
Customer motivation
Popis výsledku anglicky
Chapter 4 of book "European consumer and consumer behavior" focuses on motivation in the framework of purchase decision-making process and it general influence on consumer behavior.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie
ISBN
978-80-552-0318-8
Počet stran výsledku
26
Strana od-do
—
Počet stran knihy
219
Název nakladatele
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Místo vydání
Nitra
Kód UT WoS kapitoly
—