Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prodejní úspěšnost baleného čerstvého ovoce a zeleniny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00150334" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00150334 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prodejní úspěšnost baleného čerstvého ovoce a zeleniny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o prodejnosti baleného ovoce a zeleniny, jako nového trendu uspokojení spotřebitelské poptávky v souvislosti s kulturností prodeje v samoobslužných prodejnách i stánkovém prodeji. Upozorňuje na to, že potraviny a pochutiny vyžadují kvalitní, zdravotně nezávadné obaly, při splnění podmínek zák. č. 477/2001 Sb. o obalech, pokud jsou uváděny na trh nebo do oběhu v České republiky, obsahujíc od toho, zda byly vyrobeny nebo dovezeny z jiných členských států Evropské unie. Konkrétní údajepro analytickou část příspěvku poskytla firma Hortim International spol. s.r.o. působící na českém trhu od roku 1995. Analýza dosažených ekonomických výsledků potvrdila oprávněnost prodeje baleného čerstvého ovoce a zeleniny, i když pro zvýšení prodejnosti bude nutná déle trvající propagace. Potvrdil to průzkum spotřebitelské poptávky, který uskutečnili autoři příspěvku. Rozhodující pro úspěšnost prodeje je v získání důvěry spotřebitelů v kvalitu prodávaných, zabalených, produktů ovoce a

  • Název v anglickém jazyce

    Successful selling of packed fresh fruit and vegetable

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the marketability of packaged fruit and vegetables, as a new trend of satisfying consumer needs, in connection with selling-culture of stall selling and self-stores sales. It emphasize fact that food have to be wrapped into the quality, health packages, under the conditions of the Act. 477/2001 Coll. Specific data for the analytical part of this paper was provided by Hortim International Ltd. This company has operate on the Czech market since 1995. Analysis of the economic results confirmes the legitimacy of the sale of packaged fresh fruits and vegetables, but there will be neccesary longer lasting promotion. This fact also confirmed the research of consumer demand, that was made by authors. Determinant for the success sales are these factors: consumer confidence that the packaged products of fruit and vegetables are high quality.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2009

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus