Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00155236" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00155236 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Anotace Článek popisuje a analyzuje změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína. Dále jsou v článku definovány základní faktory, které ovlivňují kvalitu vína a v důsledku toho i rozhodovací procesy spotřebitelů vína. Článek takézmiňuje změny, ke kterým došlo v situaci s nakupováním a konzumací vína na českém trhu v době hospodářské a finanční krize.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in consumer behavior in the Czech Republic in the purchase and consumption of wine

  • Popis výsledku anglicky

    Summary The article describes and analyzes changes in consumer behavior in the Czech Republic in the purchase and consumption of wine. Furthermore, the article defining the factors that affect wine quality and, consequently, the decision-making processesof consumers of wine. The article also mentions the changes which occurred in a situation with shopping and wine consumption on the Czech market in times of economic and financial crisis.

Klasifikace

  • Druh

    M - Uspořádání konference

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha, ČZU, PEF

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    90

  • Počet zahraničních účastníků

    12

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce