Změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00155236" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00155236 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína
Popis výsledku v původním jazyce
Anotace Článek popisuje a analyzuje změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína. Dále jsou v článku definovány základní faktory, které ovlivňují kvalitu vína a v důsledku toho i rozhodovací procesy spotřebitelů vína. Článek takézmiňuje změny, ke kterým došlo v situaci s nakupováním a konzumací vína na českém trhu v době hospodářské a finanční krize.
Název v anglickém jazyce
Changes in consumer behavior in the Czech Republic in the purchase and consumption of wine
Popis výsledku anglicky
Summary The article describes and analyzes changes in consumer behavior in the Czech Republic in the purchase and consumption of wine. Furthermore, the article defining the factors that affect wine quality and, consequently, the decision-making processesof consumers of wine. The article also mentions the changes which occurred in a situation with shopping and wine consumption on the Czech market in times of economic and financial crisis.
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Praha, ČZU, PEF
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
90
Počet zahraničních účastníků
12
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce