Změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00179359" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00179359 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje a analyzuje změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína. Dále jsou v článku definovány základní faktory, které ovlivňují kvalitu vína a v důsledku toho i rozhodovací procesy spotřebitelů vína. Článek také zmiňujezměny, ke kterým došlo v situaci s nakupováním a konzumací vína na českém trhu v době hospodářské a finanční krize.
Název v anglickém jazyce
Changes in consumer behavior in the Czech Republic in the purchase and consumption of wine
Popis výsledku anglicky
The article describes and analyzes changes in consumer behavior in the Czech Republic in the purchase and consumption of wine. Furthermore, the article defining the factors that affect wine quality and, consequently, the decision-making processes of consumers of wine. The article also mentions the changes which occurred in a situation with shopping and wine consumption on the Czech market in times of economic and financial crisis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z konefence
ISBN
978-80-213-1941-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
93-96
Název nakladatele
ČZU Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha, ČZU Suchdol
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—