Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PŘÍSTUPY K MANAGEMENTU KVALITY VE SLUŽBÁCH CESTOVNÍHO RUCHU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00159322" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00159322 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PŘÍSTUPY K MANAGEMENTU KVALITY VE SLUŽBÁCH CESTOVNÍHO RUCHU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na systémy kvality uplatňované u služeb cestovního ruchu. Přestavuje přístupy založené na dodržování standardů vybavenosti, které jsou využívány v České republice v oblasti ubytovacích a stravovacích služeb (Hotelstars, HACAP), dáleISO normy řady 9000 a systémy komplexního managementu kvality. V rámci komplexního managementu kvality se podrobněji věnuje modelu výjimečnosti EFQM (European Foundation for Quality Management) a evropskému integrovanému systému kvality IQM (Integrated Quality Management). V příspěvku je poukázáno na nutnost podpory kvality služeb cestovního ruchu a vytvoření národního systému kvality případně využití již zavedených evropských systémů, které mají mezinárodní charakter.

  • Název v anglickém jazyce

    APPROACHES TO THE QUALITY MANAGEMENT IN TOURISM SERVICES

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the systems of quality used in tourism services. It introduces approaches based on observing facility standards that are used in the Czech Republic in the area of accommodation and boarding services (Hotelstars, HACAP), then ISO standards of 9000 group and the systems of complex quality management. Within the frame of complex quality management it deals with the model of exceptionality EFQM (European Foundation for Quality Management) and the European integrated system of quality IQM (Integrated Quality Management) in more detail. The necessity to support the quality of tourism services is pointed out in the paper, as well as to create a national system of quality or possibly using already existing European systems of internationalcharacter.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2010

  • ISBN

    978-80-7375-385-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    11. 3. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku