Globální značky a jejich komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00193446" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00193446 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Globální značky a jejich komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Jednou z nejdůležitějších otázek v mezinárodní reklamě je odpověď na otázku zdali a pokud ano v jaké míře mají být mezinárodní marketingové strategie standardizovány. To je úzce spojené s budováním globálních značek. Poslední trendy v uvažování o standardizovaných reklamních kampaních uvažují o pozitioningu z pohledu globální spotřební kultury a vnímané globálnosti značek. Tato kontrukce vrhá světlo na debatu týkající se problematiky standardizace vs. adaptace a odpovídá na některé otázky týkající se komunikace globálních značek.
Název v anglickém jazyce
Global brands and their communication
Popis výsledku anglicky
The primary "international advertising" topic is the question whether and to what degree international marketing strategies should be standardized. These are closely connected with global brand building. Recent trend toward considering advertising in thecontext of global branding strategies concentrate on global consumer culture positioning and perceived brand globalness. These constructs sheds light on the standardization versus adaptation debate and give some answers on the question concerning communication of global brands.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
6-8
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—