Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Globální značky a jejich komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00193446" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00193446 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Globální značky a jejich komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jednou z nejdůležitějších otázek v mezinárodní reklamě je odpověď na otázku zdali a pokud ano v jaké míře mají být mezinárodní marketingové strategie standardizovány. To je úzce spojené s budováním globálních značek. Poslední trendy v uvažování o standardizovaných reklamních kampaních uvažují o pozitioningu z pohledu globální spotřební kultury a vnímané globálnosti značek. Tato kontrukce vrhá světlo na debatu týkající se problematiky standardizace vs. adaptace a odpovídá na některé otázky týkající se komunikace globálních značek.

  • Název v anglickém jazyce

    Global brands and their communication

  • Popis výsledku anglicky

    The primary "international advertising" topic is the question whether and to what degree international marketing strategies should be standardized. These are closely connected with global brand building. Recent trend toward considering advertising in thecontext of global branding strategies concentrate on global consumer culture positioning and perceived brand globalness. These constructs sheds light on the standardization versus adaptation debate and give some answers on the question concerning communication of global brands.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    6-8

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus