Modrý a silný. Příběh značky ALPA a Lea Heilbrunna
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F22%3A63554438" target="_blank" >RIV/70883521:28130/22:63554438 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.galeriezlin.cz/cs/publikace-a-prostor-zlin/prostor-zlin/" target="_blank" >https://www.galeriezlin.cz/cs/publikace-a-prostor-zlin/prostor-zlin/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Modrý a silný. Příběh značky ALPA a Lea Heilbrunna
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje a hodnotí výstavu v galerii G18 Modrý a silný - shrnutí výzkumu reklamních vizuálních nástrojů značky Alpa z hlediska vizuálních studií a dějin marketingu. Hlavním cílem výstavy bylo poukázat na širokou a rozmanitou škálu zdrojů (ideologií a prototypů), které dokázala prodejní strategie značky využít k budování identity.Podíl reklamního umělce Leo Heilbrunna na budování této identity byl klíčový a do značné míry určil vysokou úroveň marketingové komunikace společnosti, pro kterou se značka Alpa stala doslova legendárním příkladem dobré reklamy "velkého stylu".
Název v anglickém jazyce
Blue and Strong: The Story of ALPA and Leo Heilbrunn
Popis výsledku anglicky
Article presents and evaluates the exhibition in G18 gallery The Blue and Strong - a summary of research into the advertising media of the Alpa brand from the point of view of visual studies and marketing history. The main purpose of the exhibition was point out the wide and varied range of sources (ideologies and prototypes) that the brand’s sales strategy was able to use to build identity.The participation of advertising artist Leo Heilbrunn in building this identity was crucial and largely determined the high level of marketing communication of the company, for which the Alpa brand became literally a legendary example of good “higher style” advertising.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60401 - Arts, Art history
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Prostor Zlín
ISSN
1212-1398
e-ISSN
—
Svazek periodika
29, 4
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
50-54
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—