Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modrý a silný. Příběh značky ALPA a Lea Heilbrunna

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F22%3A63554438" target="_blank" >RIV/70883521:28130/22:63554438 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.galeriezlin.cz/cs/publikace-a-prostor-zlin/prostor-zlin/" target="_blank" >https://www.galeriezlin.cz/cs/publikace-a-prostor-zlin/prostor-zlin/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modrý a silný. Příběh značky ALPA a Lea Heilbrunna

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje a hodnotí výstavu v galerii G18 Modrý a silný - shrnutí výzkumu reklamních vizuálních nástrojů značky Alpa z hlediska vizuálních studií a dějin marketingu. Hlavním cílem výstavy bylo poukázat na širokou a rozmanitou škálu zdrojů (ideologií a prototypů), které dokázala prodejní strategie značky využít k budování identity.Podíl reklamního umělce Leo Heilbrunna na budování této identity byl klíčový a do značné míry určil vysokou úroveň marketingové komunikace společnosti, pro kterou se značka Alpa stala doslova legendárním příkladem dobré reklamy &quot;velkého stylu&quot;.

  • Název v anglickém jazyce

    Blue and Strong: The Story of ALPA and Leo Heilbrunn

  • Popis výsledku anglicky

    Article presents and evaluates the exhibition in G18 gallery The Blue and Strong - a summary of research into the advertising media of the Alpa brand from the point of view of visual studies and marketing history. The main purpose of the exhibition was point out the wide and varied range of sources (ideologies and prototypes) that the brand’s sales strategy was able to use to build identity.The participation of advertising artist Leo Heilbrunn in building this identity was crucial and largely determined the high level of marketing communication of the company, for which the Alpa brand became literally a legendary example of good “higher style” advertising.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60401 - Arts, Art history

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Prostor Zlín

  • ISSN

    1212-1398

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    29, 4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    50-54

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus