Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of the use of flash applications in the Economic-Mathematical Methods e-learning course

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A43907421" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:43907421 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of the use of flash applications in the Economic-Mathematical Methods e-learning course

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is concerned with some tools that the authors used in an economic mathematical methods course taught at the Faculty of Business and Economics of Mendel University in Brno to make the teaching more efficient and the studying of selected parts ofthis required course easier. The authors focussed on solutions of the basic types of graph problems using animations written in Adobe Flash CS3 Professional. As the programs have been tested in practice, too, experience has been included provided both by the teachers and the students using them.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the use of flash applications in the Economic-Mathematical Methods e-learning course

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is concerned with some tools that the authors used in an economic mathematical methods course taught at the Faculty of Business and Economics of Mendel University in Brno to make the teaching more efficient and the studying of selected parts ofthis required course easier. The authors focussed on solutions of the basic types of graph problems using animations written in Adobe Flash CS3 Professional. As the programs have been tested in practice, too, experience has been included provided both by the teachers and the students using them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 8th International Conference Efficiency and Responsibility in Education 2011

  • ISBN

    978-80-213-2183-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    351-359

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    9. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000300799300039