Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing Research Data Classification by Means of Machine Learning Methods

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F13%3A00202844" target="_blank" >RIV/62156489:43110/13:00202844 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing Research Data Classification by Means of Machine Learning Methods

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution deals with problems of marketing research data classification by means of machine learning methods. Three basic methods were described and used, classification with the aid of zeroR method, classification with the aid of decision tree J48 and classification with the aid of PART method. Finally, applicability of these algorithms is compared. After this row analysis the paper closely focused on the best results. This case study was applied over the data from a survey about consumer behavior in the food market in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Research Data Classification by Means of Machine Learning Methods

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with problems of marketing research data classification by means of machine learning methods. Three basic methods were described and used, classification with the aid of zeroR method, classification with the aid of decision tree J48 and classification with the aid of PART method. Finally, applicability of these algorithms is compared. After this row analysis the paper closely focused on the best results. This case study was applied over the data from a survey about consumer behavior in the food market in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recent Advances in Information Science

  • ISBN

    978-960-474-304-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    345-350

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Dubrovník, Chorvatsko

  • Místo konání akce

    Dubrovník

  • Datum konání akce

    25. 6. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku