CSR as a core business: case study of PPH spol. s r.o. company in Moravian region
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F15%3A43906382" target="_blank" >RIV/62156489:43110/15:43906382 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dokbat.utb.cz/2015/wp-content/uploads/2015/04/DOKBAT-2015-Conference-Proceedings.pdf" target="_blank" >http://dokbat.utb.cz/2015/wp-content/uploads/2015/04/DOKBAT-2015-Conference-Proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
CSR as a core business: case study of PPH spol. s r.o. company in Moravian region
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this article is the creation of a new corporate social responsibility strategy for the company PPH spol. s r.o.. The goal of the CSR campaign is to offer values, principles and ideals that are important for the current employees of the companyin order to create a stable CSR environment within the company, attract more new employees by offering more than just a salary and creating an identity of a socially responsible company. Interviews will done and questionnaires distributed in order to find out the key values and the discovered values will be further used to create a CSR campaign. Because the company offers a chance of employment to disabled people too, it creates a great basis for the new strategy. Since the core idea of business of thecompany will be connected with their CSR activities, it creates the best possible way of incorporating CSR into the core business of the company.
Název v anglickém jazyce
CSR as a core business: case study of PPH spol. s r.o. company in Moravian region
Popis výsledku anglicky
The aim of this article is the creation of a new corporate social responsibility strategy for the company PPH spol. s r.o.. The goal of the CSR campaign is to offer values, principles and ideals that are important for the current employees of the companyin order to create a stable CSR environment within the company, attract more new employees by offering more than just a salary and creating an identity of a socially responsible company. Interviews will done and questionnaires distributed in order to find out the key values and the discovered values will be further used to create a CSR campaign. Because the company offers a chance of employment to disabled people too, it creates a great basis for the new strategy. Since the core idea of business of thecompany will be connected with their CSR activities, it creates the best possible way of incorporating CSR into the core business of the company.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
DOKBAT 2015 - 11th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers
ISBN
978-80-7454-475-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
112-119
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
23. 4. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—