Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CSR as a core business: case study of PPH spol. s r.o. company in Moravian region

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F15%3A43906382" target="_blank" >RIV/62156489:43110/15:43906382 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dokbat.utb.cz/2015/wp-content/uploads/2015/04/DOKBAT-2015-Conference-Proceedings.pdf" target="_blank" >http://dokbat.utb.cz/2015/wp-content/uploads/2015/04/DOKBAT-2015-Conference-Proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CSR as a core business: case study of PPH spol. s r.o. company in Moravian region

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this article is the creation of a new corporate social responsibility strategy for the company PPH spol. s r.o.. The goal of the CSR campaign is to offer values, principles and ideals that are important for the current employees of the companyin order to create a stable CSR environment within the company, attract more new employees by offering more than just a salary and creating an identity of a socially responsible company. Interviews will done and questionnaires distributed in order to find out the key values and the discovered values will be further used to create a CSR campaign. Because the company offers a chance of employment to disabled people too, it creates a great basis for the new strategy. Since the core idea of business of thecompany will be connected with their CSR activities, it creates the best possible way of incorporating CSR into the core business of the company.

  • Název v anglickém jazyce

    CSR as a core business: case study of PPH spol. s r.o. company in Moravian region

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is the creation of a new corporate social responsibility strategy for the company PPH spol. s r.o.. The goal of the CSR campaign is to offer values, principles and ideals that are important for the current employees of the companyin order to create a stable CSR environment within the company, attract more new employees by offering more than just a salary and creating an identity of a socially responsible company. Interviews will done and questionnaires distributed in order to find out the key values and the discovered values will be further used to create a CSR campaign. Because the company offers a chance of employment to disabled people too, it creates a great basis for the new strategy. Since the core idea of business of thecompany will be connected with their CSR activities, it creates the best possible way of incorporating CSR into the core business of the company.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DOKBAT 2015 - 11th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers

  • ISBN

    978-80-7454-475-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    112-119

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    23. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku