Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

IPA, SERVQUAL,SERVPERF v hodnocení kvality hotelových služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F15%3A43906446" target="_blank" >RIV/62156489:43110/15:43906446 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_3_CJ.pdf" target="_blank" >http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_3_CJ.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    IPA, SERVQUAL,SERVPERF v hodnocení kvality hotelových služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je zhodnotit kvalitu hotelových služeb třemi různými přístupy (SERVQUAL, SERVPERF a IPA), srovnat výsledky a diskutovat výhody a nevýhody jednotlivých přístupů vedoucích ke zvýšení kvality, ekonomické efektivity a konkurenceschopnosti podniku. Při použití jednotlivých přístupů byly získány různé výsledky, z čehož vyplývá nutnost zvážit důvody, pro které je analýzy kvality dělána. Současně je k hodnocení výsledků možno přistupovat alternativními způsoby. Závěrem je možné doporučit pro hodnocení gap skóre techniku SERVQUAL a pro nalezení faktorů vedoucí k získání konkurenční výhody v hotelových službách IPA s jejím grafickým vyjádřením.

  • Název v anglickém jazyce

    IPA,SERVQUAL,SERVPERF in Evaluation Quality of Hotel Services

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of the contribution is to evaluate service quality through three different techniques (SERVQUAL, SERVPERF a IPA), to compare results and discuss the advantages and disadvantages depending on particular approaches that lead to increasing quality, economic efficiency and competitiveness of an establishment. Different results have been obtained by using the particular approaches that bring about the necessity of considering reasons why the analysis should be done. Furthermore there are also alternative evaluation approaches of results. As a conclusion it is possible to recommend the SERVQUAL technique for assignment gap score as well as IPA (Importance Performance Analysis) with its graphic expression for find factors to achieve a competitive advantage in hotel services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA15-21179S" target="_blank" >GA15-21179S: Hodnocení kvality destinace cestovního ruchu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradecké ekonomické dny 2015: Ekonomický rozvoj a management regionů. Díl 3

  • ISBN

    978-80-7435-548-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    288-299

  • Název nakladatele

    Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    3. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000432426300037