Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Genderové rozdíly ve vnímání kvality venkovské destinace cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F18%3A43913457" target="_blank" >RIV/62156489:43110/18:43913457 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://aak.cms.opf.slu.cz/pdf/2018/1/Peruthova_Ryglova.pdf" target="_blank" >http://aak.cms.opf.slu.cz/pdf/2018/1/Peruthova_Ryglova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Genderové rozdíly ve vnímání kvality venkovské destinace cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek odhaluje rozdíly ve vnímání kvality venkovské destinace cestovního ruchu z pohledu genderu. Výzkum byl zaměřen na domácí cestovní ruch České republiky. Data byla získána od návštěvníků venkovských destinací v roce 2016, a to pomocí elektronického a osobního dotazování. Bylo osloveno celkem 660 respondentů, z toho 330 mužů a 330 žen. Pro vyhodnocení dat byl využit Kruskal - Wallisův test, který odhalil, zda je význam jednotlivých faktorů kvality závislý na pohlaví respondent. Hodnoceno bylo 23 faktorů, z nichž nejvýznamnějším faktorem pro obě pohlaví byl pocit bezpečí. Z hodnocených faktorů bylo vnímání 10 z nich závislé na pohlaví.

  • Název v anglickém jazyce

    Gender differencies in perception quality of rural tourist destination

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this paper is to find differencies between men and women perception quality in rural tourits&apos;destinations in the Czech Republic. Respondents were residents from the Czech Republic. Data was collected by paper and electronic questionaire in 2016. Number of respondents was 660 - 330 men and 330 women. Kruskal - Wallis test was uesd for evaluation data. 23 factors of destination quality were evaluated. The most important factor was sence of security, cleanliness of the destination and natural attractivities for both genders. The perception of the 10 quality factors were gender-specific. This research can help in creating a destination marketing communications.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Academica Karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    59-67

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus