Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How Does Generation Y Perceive Trade Fair Posters from Different Time Periods: An Eye-Tracking Experiment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F18%3A43914991" target="_blank" >RIV/62156489:43110/18:43914991 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pefnet.mendelu.cz/wcd/w-rek-pefnet/pefnet2018_abstracts_web.pdf" target="_blank" >http://pefnet.mendelu.cz/wcd/w-rek-pefnet/pefnet2018_abstracts_web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How Does Generation Y Perceive Trade Fair Posters from Different Time Periods: An Eye-Tracking Experiment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes a study of visual communication, especially posters in a B2C relationship. Posters have long been used as a tool to promote fairs and exhibitions. The key elements to study were 17 posters from the different time period that used to promote to trade fairs to BVV Trade Fairs Brno. Eyetracking technology (n = 20) along with in-depth interviews (n = 20) were used to determine how trade fair posters affect people from generation Y. The aim of this study was to identify elements in posters which are attractive to people from generation Y.

  • Název v anglickém jazyce

    How Does Generation Y Perceive Trade Fair Posters from Different Time Periods: An Eye-Tracking Experiment

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes a study of visual communication, especially posters in a B2C relationship. Posters have long been used as a tool to promote fairs and exhibitions. The key elements to study were 17 posters from the different time period that used to promote to trade fairs to BVV Trade Fairs Brno. Eyetracking technology (n = 20) along with in-depth interviews (n = 20) were used to determine how trade fair posters affect people from generation Y. The aim of this study was to identify elements in posters which are attractive to people from generation Y.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50203 - Industrial relations

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů