Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The impact of a smartphone or tablet application on learning transfer in the field of continuing vocational training

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F22%3A43921461" target="_blank" >RIV/62156489:43110/22:43921461 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.52514/sier.v1i2.18" target="_blank" >https://doi.org/10.52514/sier.v1i2.18</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.52514/sier.v1i2.18" target="_blank" >10.52514/sier.v1i2.18</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The impact of a smartphone or tablet application on learning transfer in the field of continuing vocational training

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study aimed to research the impacts of a smartphone or tablet application in the field of continuing vocational training(CVT). Well trained employees are of utmost importance in the eyes of any corporation. With the help of literature review and survey, the empirical study gets to conclude that these modes help proactively to increase learning transfer in CVT. Furthermore, the study shows that such applications are currently not yet a standard learning transfer tool.

  • Název v anglickém jazyce

    The impact of a smartphone or tablet application on learning transfer in the field of continuing vocational training

  • Popis výsledku anglicky

    The study aimed to research the impacts of a smartphone or tablet application in the field of continuing vocational training(CVT). Well trained employees are of utmost importance in the eyes of any corporation. With the help of literature review and survey, the empirical study gets to conclude that these modes help proactively to increase learning transfer in CVT. Furthermore, the study shows that such applications are currently not yet a standard learning transfer tool.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    SCENTIA International Economic Review

  • ISSN

    2748-0089

  • e-ISSN

    2748-0089

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    57-74

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus