Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv režimu práce motoru na ekonomiku traktorové soupravy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43210%2F12%3A43907609" target="_blank" >RIV/62156489:43210/12:43907609 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://mnet.mendelu.cz/mendelnet2012/mnet_2012_full.pdf" target="_blank" >https://mnet.mendelu.cz/mendelnet2012/mnet_2012_full.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv režimu práce motoru na ekonomiku traktorové soupravy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá vlivem režimu práce motoru na spotřebu paliva a výkonnost soupravy traktoru John Deere 7530 a pluhu Kverneland PX 115. Měření bylo rozděleno na 2 části. První měření bylo provedeno při otáčkách 1900 min-1 v oblasti maximálního výkonu, druhé měření bylo provedeno v rozmezí otáček 1650 - 1850 min-1 v oblasti maximálního točivého momentu. Při měření byla zaznamenána spotřeba paliva, výkonnost, pracovní záběr a pracovní hloubka. Výsledky měření prokázaly snížení spotřeby paliva a zvýšení výkonnosti při provozu motoru v oblasti maximálního točivého momentu.

  • Název v anglickém jazyce

    The effect of the load of tractor engine on it's fuel consumption

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the influence of mode of engine performance and fuel consumption of the tractor John Deere 7530 and Kverneland plow PX 115. Measurements were divided into 2 parts. The first measurement was performed on engine speed 1900 min(-1) in the zone of maximum performance, the second measurement was performed on engine speed from 1650 to 1850 min(-1) in the zone of maximum torque. During the measurements were recording data of fuel consumption, performance, working width and depth. The measurement results showed a reduction of fuel consumption and increase of efficiency when the engine revolutions were in the area of maximum torque.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GB - Zemědělské stroje a stavby

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNet 2012: Proceedings of International Ph.D. Students Conference

  • ISBN

    978-80-7375-836-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1065-1073

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    21. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000366461200124